Vértezze fel magát a megtévesztő adathalász hívásokkal és üzenetekkel szemben!

Az Intrum soha nem kéri ügyfeleitől, hogy megosszák személyes adataikat, például jelszavaikat, fizetési adataikat vagy ellenőrző kódokat telefonon, e-mailben vagy SMS-ben. Ha ilyen megkeresést kap, ne válaszoljon rá. Amennyiben kérdése van a beérkező megkeresésekkel kapcsolatosan, Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére!

 

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti. 
Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását. A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     
Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Ezek a teendői, ha értesítést kapott az Intrumtól

Üzenet az Intrumtól
Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Üzenet az Intrumtól

Az Intrum azért küldhetett fizetési felszólító levelet, SMS-t vagy azért kereste Önt személyesen, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Tovább ›