Tájékoztatás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy személyes ügyfélszolgálatunk 11.22-én pénteken technikai okok miatt 14:30-ig tart nyitva, sorszám húzásra 14:15-ig van lehetőség.
Megértésüket köszönjük!

 

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti.

Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását.

A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     

 

Levél, SMS vagy személyes felkeresés?

Miért érkezett üzenete az Intrumtól?

Az Intrum azért küldhetett Önnek fizetési felszólítást, mert az őt megbízó szolgáltató nyilvántartása szerint Önnek elmaradása van.

Mit kell tudni az Intrumtól érkezett értesítésről?

Ha levélben, telefonon, SMS-ben vagy személyesen keresték az Intrumtól, valószínű, hogy kifizetetlen tartozásai vannak.

Ez bárkivel előfordulhat. A tartozás háttérben rengeteg ok húzódhat meg, többek között elképzelhető, hogy nincs lehetősége a tartozás azonnali rendezésre, vagy elfelejtette időben kifizetni.

Azonban amikor Ön igénybe vett egy szolgáltatást vagy terméket, vállalta, hogy megfizesse ennek ellenértékét, ezért az Ön szolgáltatója arra kért fel bennünket, hogy segítsünk Önnek kötelezettségvállalása teljesítésében.

Amennyiben a kapott értesítéssel kapcsolatosan kérdése vagy közlendője van, munkatársaink várják jelentkezését.