Fizetés SimplePay útján
Esedékes vagy egyszeri befizetéseit már az egyszerű és biztonságos OTP SimplePay fizetési megoldáson keresztül is teljesítheti az INTRUM Zrt. felé.
SMS-ben vagy emailben kapott link segítségével
Az INTRUM Zrt. által SMS-ben, vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, az OTP SimplePay (webes, vagy amennyiben már telepítette az applikációt, úgy az applikációs) felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását.
Postai levélben kapott QR kód segítségével
Befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti. A levél középső részén található QR kódot beolvasva, vagy az alábbi webes link segítségével, az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetést teljesíthet.
--------------------------------------------------------------------------------------
Adatkezelésre vonatkozó információk
Az OTP SimplePay felületen megadott adatok tekintetében az OTP Mobil Kft. - mint az OTP SimplePay felület üzemeltetője - adatkezelőként jár el. Az adatkezelés részleteiről az adatkezelőnél informálódhat.
A fizetés folyamata
Az INTRUM Zrt. SMS-ben, e-mailben és postai levélben küldött értesítéseiben szereplő link vagy QR-kód segítségével már lehetővé teszi a tartozások online kifizetését. A fizetési link okostelefonról, számítógépről és tabletről működik, így ezek valamelyikére szüksége lesz az online fizetés teljesítéséhez.
A SimplePay fizetés lépései
1. lépés
A fizetés elindításához az sms-ben vagy emailben kiküldött linkre kell kattintani, vagy a levélen szereplő QR-kódot kell okostelefonja segítségével leolvasnia. Kérjük minden esetben győződjön meg róla, hogy a fizetési linket az INTRUM Zrt-től kapta!
2. lépés
Kattintás után átkerül a megszokott, egyszerű és biztonságos OTP SimplePay fizetőoldalra. Az alkalmazásban az az összeg kerül feltüntetésre, melyet Önnek fizetnie kell.
- Ha már rendelkezik SimplePay fiókkal, kövesse a szokásos lépéseket.
- Amennyiben nem rendelkezik OTP SimplePay fiókkal, úgy a fizetéshez az alábbi bankkártya adatok megadására lesz szükség:. :
- kártyaszám 16 jegyű számsor (általában a kártya elején található)
- lejárati dátum hónap/év formátumban
- név kártyatulajdonos neve
- CVC kód 3 jegyű biztonsági kód a kártya hátoldalán
- Opcionális lehetőség:
Ha még nem rendelkezik OTP SimplePay fiókkal, a fizetéssel egyidejűleg létrehozhat egyet, ahol tárolhatja is a bankkártya adatokat, amelynek segítségével a jövőben már gyorsabban teljesítheti az OTP SimplePay fiókon keresztüli befizetéseit.
A fiók létrehozása nem kötelező, a jövőben enélkül is teljesítheti befizetésit a bankkártya adatok megadásával.
3. lépés
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
4. lépés
A tranzakciót Ön indítja el a FIZETÉS gombra való kattintással.
Ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, és vásárlási limit kerül ellenőrzésre egy biztonságos csatornán keresztül.
5. lépés
Elindul a fizetés ellenőrzési és ügyfélhitelesítési folyamata, melynek során Önnek meg kell adnia a jóváhagyást a fizetés teljesítéséhez.
Ezt a netbankjában vagy a telefonos applikáción keresztül beérkező üzenetek alapján kell megtennie.
6. lépés
A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap.
--------------------------------------------------------------------------------------
Az OTPSimplePay fizetőoldalon megadott kártyaadatokról az INTRUM Zrt. nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett weboldal, amelyet az OTP SimplePay üzemeltet.
A kártyabirtokosok számára az internetes fizetés, csakúgy, mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés díjmentes.
A Simple Pay biztonságos fizetésről további részleteket ITT olvashat.
Mi a teendő sikertelen fizetés esetén?
Sikertelen fizetés előfordulhat fedezet hiány vagy limit túllépés esetén is. Amennyiben nem sikerül azonosítania az okot, javasoljuk, vegye fel a számlavezető bankjával a kapcsolatot.
Tájékoztatjuk, hogy a linkre kattintva vagy a QR kódot leolvasva újra próbálhatja a tranzakciót.
Többszöri sikertelen próbálkozás esetén javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a lenti elérhetőségek valamelyikén, hogy segíthessünk Önnek!
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a tartozását a fizetési felszólításban szereplő határidőn belül köteles rendezni. Amennyiben az OTP SimplePay rendszeren keresztül nem jár sikerrel, kérjük, mindenképp válasszon másik fizetési módot, (átutalás, csekkes befizetés, személyes befizetés ügyfélszolgálatunkon) annak érdekében, hogy ne csússzon ki a fizetési határidőből és ne kerüljön késedelmes fizetésbe.
Felhívjuk továbbá a figyelmét arra, hogy a tartozás határidőben történő rendezésével elkerülheti a további kellemetlenségeket, úgy mint a tartozás jogi úton történő behajtását.
Amennyiben felmerülne kérdése a fentiekkel kapcsolatban, kérjük, keresse Ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken: