Tájékoztatás

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy személyes ügyfélszolgálati irodánk 2024. december 7-én és 14-én (szombaton)  8.00-15.00 óra között tart nyitva.

     

Figyelem!

December 23-án telefonos ügyfélszolgálatunk 8.00-20.00 között fogadja Tisztelt Ügyfeleink hívásait.

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti.

Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását.

A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     

 

Hogyan kerüljük el a családi kassza összeomlását?

Hogyan kerüljük el a családi kassza összeomlását?

Pénzügyeink gondos menedzselése sokszor komoly kihívást jelentő feladat. Ha nem vagyunk óvatosak, könnyen olyan spirálba kerülhetünk, amelyből nehéz a visszaút. Kis odafigyeléssel azonban nagyon sokat tehetünk. Az alábbi tanácsokat betartva kézben tarthatjuk pénzügyeinket, valamint elkerülhetjük a családi kassza összeomlását.

Minden hónapban előre vegyük számba a várható kiadásokat és bevételeket! Térképezzük fel, mire mennyit költünk; egy hónapon át minden egyes számla összegét átláthatóan jegyezzük fel, és ügyeljünk rá, hogy ne költsünk olyasmire, amit nem engedhetünk meg magunknak.

Vásárlás előtt gondoljuk végig, hogy valóban szükségünk van-e arra a dologra, melyre pénzt szándékozunk kiadni!

Bevételünknek egy fix részét különítsük el a rendszeresen érkező számlákra és az ismétlődő kiadásokra, a szükséges összeget pedig kizárólag ezen kiadások rendezésére használjuk fel.

Csak akkor írjunk alá egy szerződést, ha az abban rögzített feltételeket alaposan elolvastuk.

Mindig gondosan tanulmányozzuk át a szerződések apró betűs részeit is! Teljesítsük pontosan fizetési kötelezettségeinket, hogy elkerüljük a megkésett fizetésből adódó késedelmi kamatokat és extra költségeket!

Abban az esetben, ha valamelyik számlánkat nem tudjuk időben rendezni, haladéktalanul tájékoztassuk erről a számla kibocsájtóját! Elképzelhető, hogy meg tudunk állapodni egy mindkét fél számára elfogadható teljesítési konstrukcióban vagy fizetési haladékban.

Számláink nem határidőre történő kifizetése esetén, annak kibocsájtója követeléskezelő céghez fordulhat. Ha ilyen helyzetbe kerülünk, fontos, hogy a követeléskezelő cég megkereséseire minél hamarabb reagáljunk és felvegyük velük a kapcsolatot. Így együtt tudunk megoldást találni a tartozás rendezésének érdekében, s elkerülhetők a további pluszköltségek is.

Amennyiben a nyitott kommunikációra, valamint a kölcsönösen elfogadható megoldás megtalálására törekszünk, találhatunk módot arra, hogy az adósságproblémát rendezzük.

Ha részletfizetési megállapodást kötünk, tartsuk magunkat pontosan a vállalt határidőkhöz! Amennyiben nem áll módunkban teljesíteni a befizetéseket a megbeszélt ütemezés szerint, jelezzük azt a követeléskezelő cégnek, melynek érdeke, hogy a segítségünkre legyen a tartozás végleges rendezésében.

Ne söpörjük szőnyeg alá az esetleges pénzügyi problémáinkat, hanem minél hamarabb kérjünk segítséget. Mindig törekedjünk arra, hogy kézben tartsuk pénzügyeink irányítását.