Tájékoztatás

Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy személyes ügyfélszolgálati irodánk 2024. december 7-én és 14-én (szombaton)  8.00-15.00 óra között tart nyitva.

     

Figyelem!

December 23-án telefonos ügyfélszolgálatunk 8.00-20.00 között fogadja Tisztelt Ügyfeleink hívásait.

     

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy befizetését már az OTP SimplePay felületén is rendezheti.

Az INTRUM Zrt. által SMS-ben vagy e-mail-ben kiküldött linkre kattintva, vagy a postai úton, levélként kiküldött értesítőinkben található QR kód beolvasásával az OTP SimplePay felületére jut el, ahol bankkártyás befizetéssel teljesítheti fennálló esedékes tartozását.

A SimplePay felületén teljesítendő befizetésekkel kapcsolatos további részletekért IDE kattintva tájékozódhat.

     

 

Nyomtatványok

Tájékoztató az Azonosításra Visszavezetett Dokumentum Hitelesítés (AVDH) használatáról


Meghatalmazás

Meghatalmazás sablon és tájékoztatás a meghatalmazással kapcsolatos alaki és tartalmi követelményekről, valamint a meghatalmazás befogadására vonatkozó lényeges
elvárásokról:

Meghatalmazás nyomtatvány - természetes személy képviseletére (Hatályos: 2024. április 3. napjától)

Meghatalmazás nyomtatvány - jogi személy képviseletére (Hatályos: 2024.08.29. napjától)


Változás-bejelentő formanyomtatvány

Adatbekérő nyomtatvány (Hatályos: 2024. április 3. napjától)