Az Intrum, és ami mögötte van
A Trend FM-mel közösen készített podcast 10 részesre tervezett sorozatunk hat epizóddal indul, és mindegyik részben egy-egy kulcsfontosságú részlegünkön dolgozó kollégák munkáját, feladatait és személyes történeteit ismerhetik meg közelebbről.
Az első epizódban bemutatjuk az Intrumot általánosságban és a követeléskezelés világát. A második epizódban a HR osztállyal ismerkedhetünk meg és annak járunk utána, hogy milyen munkáltató az Intrum. A harmadik epizódban az Intrum által készített kutatásokat és az azokat készítő kollégákat vesszük górcső alá. A negyedik epizód a jog és a szabályozás területére fókuszál és megismerjük azokat az elveket és szabályozásokat, amelyek mentén az Intrum működik. Az ötödik epizód körbejárja, hogy miről szól a projekt -és folyamatmenedzsment, mivel foglalkoznak az itt dolgozó kollégák és milyen folyamatok zajlanak az Intrumnál. A hatodik rész pedig bemutatja, hogyan gondoskodunk ügyfeleinkről a Front Office területén dolgozó kollégák segítségével.
A podcast sorozat minden epizódja izgalmas interjúkat és érdekes történeteket, kulisszatitkokat mutat be a cégünk működéséről és a kollégáink mindennapjairól. A sorozat elkészítésével az volt a célunk, hogy még közelebb hozzuk Önhöz az Intrum világát és bemutassuk, hogyan munkálkodunk azon, hogy ügyfeleink számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsuk.
10 részes interjúsorozatunkban igyekszünk mindent megválaszolni arról, hogy mi az a követeléskezelés, ki az az Intrum és ami mögötte van.
Az egyes epizódok a Spotify-on meghallhathatók, a YouTube-on meg is nézhetők.
1. rész: Beszéljünk érthetően - Az Intrum titok és ami mögötte van!
Az epizód célja, hogy általánosságban bemutassa az Intrumot és a követeléskezelés világát. Megtudhatjuk, hogy mi az a követeléskezelés, hogyan működik és miért van rá szükség, milyen egy svéd vállalat, milyen értékek mentén dolgoznak kollégáink és milyen CSR kezdeményezései vannak az Inturmnak. A résztvevők Üveges Judit, az Intrum kereskedelmi igazgatója és Kaczur Tibor, márka és kommunikációs igazgató.
2. rész: Az Intrum és ami mögötte van, az Intrum titok - HR
Annak járunk utána ebben a részben Mészáros Anita, HR igazgató segítségével, hogy milyen munkáltató az Intrum. Számos aspektusát megvizsgáljuk annak, hogy miben más ez a vállalat, mint a többi követeléskezelő cég. Megtudhatjuk, hogy mit nyújt a munkavállalói számára, milyen karrierutakat járnak be jellemzően a kollégák, milyen képzések és programok elérhetők az itt dolgozók számára és nem utolsósorban azt is, hogy miért jó az Intrumnál dolgozni?
3. rész: Az Intrum és ami mögötte van, az Intrum titok - Adatok & kutatások
Az Intrum által készített kutatásokat és azokat készítő kollégákat vesszük górcső alá ebben az epizódban. Miért szükséges ez a terület egy modern cég számára, hogyan jött létre és milyen jelentősége van az Intrum életében? Milyen szerepe van az automatizációnak és a vizualizációnak az adatmenedzsmentben? Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ Boros Péter, Adat és elemzési részlegvezető és Kolits Márton, Adatmenedzsment osztályvezető segítségével.
4. rész: Az Intrum és ami mögötte van, az Intrum titok - Compliance
Ebben az epizódban az Intrumnál dolgozó jogász kollégák mutatják be a vállalaton belüli jogi feladatokat és folyamatokat, a követeléskezelés sajátosságait jogi szempontból. Megtudhatjuk, hogy mi az a compliance és mit jelent egy pénzügyi vállalat életében. Arra is választ kapunk, hogy milyen adatvédelmi kihívásokkal találkozik egy követeléskezelő cég jellemzően és hogy milyen szerepe van a mesterséges intelligenciának az adatvédelem területén. A résztvevők dr. Benkő Ádám, Compliance igazgató és dr. Varga Adrienn, Senior Compliance munkatárs, DPO.
5. rész: Az Intrum és ami mögötte van, az Intrum titok - Projektmenedzsment és Folyamatmenedzsment
Az epizód körbejárja, hogy miről szól a projektmenedzsment, mivel foglalkoznak az itt dolgozó kollégák és milyen folyamatok zajlanak az Intrumnál. Szabó Dániel, szolgáltatásfejlesztési részlegvezető és Illés Gergely, Intrum Projektmenedzsment osztályvezető segítségével megismerhetjük, hogy mi a szerepe általánosan egy cég életében egy ilyen szervezetnek és milyen kihívásokkal találkoznak a CC (Egyéb Front Office terület) munkatársai a mindennapi munkájuk során.
6. rész: Az Intrum és ami mögötte van, az Intrum titok - Front Office – Call Center
Az Intrum egyik legnagyobb területe az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák mesélnek mindennapi munkájukról, motivációjukról, kihívásokról és sikersztorikról. Szentpéteri-Nagy Csilla, Operációs Igazgató és Mayer Viktor, Fedezetlen követeléskezelési részlegvezető avat be minket az ügyfélszolgálat rejtelmeibe, megismerhetjük az Intrum arcainak és hangjainak mindennapi tevékenységét és azt, hogyan dolgoznak azon minden nap, hogy megoldást találjanak az ügyfelek problémaira és jobbá tegyék életüket.
7. rész: Az Intrum és ami mögötte van, az Intrum titok - Ingatlanpiac, kilakoltatások, követelések
Az Intrum és ami mögötte van című podcast sorozatunk legújabb epizódjában az ingatlanpiacot vizsgájuk meg a követeléskezelők szemével. Megismerhetjük a legfrissebb ingatlanpiaci trendeket, a hazai sajátosságokat, valamint a kockázatértékelés folyamatát is. Dr. Horváth-Szladek Zoltán Secured (Fedezetes) Servicing Director és Nyéki-Szabó Tamás Real Estate Manager által bepillantást nyerhetünk az aktuális ingatlanbefektetési trendekbe is.
Kilakoltat-e az Intrum? Miért van szükség erre? Mennyi idő alatt jut el idáig valaki? Hogyan alakulhatnak ezek a tendenciák a jövőben, és milyen hatással lehetnek az ingatlan-fedezeti eszközökre és azok kezelésére? Milyen módon változtatja meg a technológia (pl.: AI, adatkezelés) az ingatlanpiaci elemzéseket és tervezéseket? Hazai ingatlanpiac sajátosságai - Milyen jellemzők és tendenciák figyelhetők meg jelenleg a hazai ingatlanpiacon? Hogyan lehet hatékonyan kezelni az ingatlanpiac sajátos kockázatait? Hogyan zajlik a kockázatértékelés? Melyek a folyamat legfontosabb lépései?
8. rész: Az Intrum és ami mögötte van, az Intrum titok - Ügyfél életút és digitalizáció
Sorozatunk 8. epizódjában annak járunk utána, hogyan néz vagy nézhet ki a digitális ügyfél életút és milyen digitalizációs lépések történtek a jog, a cégek világában. Valamint Dr. Romsics Márton, az Intrum Jogi részlegvezető és Teleki Péter, az Fedezetlen jogi backoffice osztályvezető segítségével megvizsgáljuk azokat az átlag fogyasztó elől elrejtett csatornákat is, ahogyan az állam és cégek digitálisan tudnak kommunikálni egymással. Szó lesz AI-ról, RPA-król, ügyfélélményről és a digitális kommunikációról cégek és az állam valamint a cégek és a lakosság tekintetében.