A jogszabályokon túl - több mint megfelelés
Az Intrum követeléskezelési szemléletének sarokköve a törvényeknek való megfelelés és az etikus ügyfélkezelés. Nagy hangsúlyt fektetünk az új technológiákra, folyamatokra és munkatársaink folyamatos képzésére, hogy a legjobb eredményeket biztosítsuk megbízóink és ügyfeleink számára.
Az Intrumnál hiszünk abban, hogy a jó ügyfélkezelés túlmutat a törvényeknek való megfelelésen és a jogszabályokon. Keményen dolgozunk azért, hogy megbízóink ügyfeleinek a lehető legjobb élményt nyújtsuk. Íme néhány ok, amiért érdemes velünk dolgoznia.
A legmagasabb Net Promoter index az iparágban
Folyamatos fejlesztési kultúránk része a rendszeres független értékelés. Globálisan 'Investor in Customers Gold' akkreditációval rendelkezünk, és 2021-ben +59-es NPS pontszámot értünk el, ami a legmagasabb az iparágban.
Többcsatornás ügyfélélmény-felmérések
Ezek munkatársaink egyéni teljesítményéhez kapcsolódnak, és lehetővé teszik számunkra, hogy folyamatosan értékeljük és beszámoljunk az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatás szintjéről. Emellett a jövőbeli kezdeményezéseket és fejlesztéseket is ösztönzik.
Havi ügyfélfelmérési riportok
Ezeket a riportokat havonta megosztjuk megbízóinkkal, beleértve a kiadott felmérések mennyiségét, a kitöltési arányokat, az elért pontszámokat és minden egyéb visszajelzést.
Digitális megoldások
Egy olyan világban, ahol egyre nagyobb igény mutatkozik a 24 órás digitális megoldások iránt, törekszünk az ilyen megoldások további fejlesztésére, miközben a call centeren keresztül zajló ügyintézés előnyeit élvezhetik.
Jogszabályok és frissítések
Az Intrumnál szenvedélyesen támogatjuk a TCF (Fair Treatment of Customer) elveit minden szinten. Annak érdekében, hogy a megfelelés az egész vállalaton belül meghonosodjon, elfogadásra és népszerűsítésre kerüljön, havonta tréningeket szervezünk minden kolléga számára, melyek során a törvényi szabályozási frissítéseket és a kulcsfontosságú témákat a legjobb gyakorlatok végrehajtásának előmozdítása érdekében vitatjuk meg.
A törvényi változásokkal kapcsolatos belső képzések felelőse a Compliance Igazgatóság, akik biztosítják, hogy a vállalat minden munkavállalója tisztában legyen a releváns jogi szabályozással.