Multinacionális követeléskezelés - az iparág kihívásai

A globális vállalatok számára komoly kihívást jelent, hogy kintlévőség-gazdálkodási szempontból áttekintést kapjanak üzleti tevékenységükről. A többféle jogi környezetben való navigálás kihívást jelenthet, különösen, ha a követeléskezelés erősen szabályozott területéről van szó.

A vállalkozásoknak nem kell több szerződéssel és megállapodással zsonglőrködniük, amikor multinacionális alapon hajtanak be pénzt. Az Intrum dublini székhelyű multinacionális követeléskezelés tevékenysége (IR) akkor is kiszolgálja az ügyfeleket, ha azok Európa több pontján működnek. 

Az Intrum rendelkezik azzal a tapasztalattal, helyismerettel és mérettel, amely ahhoz szükséges, hogy minden helyszínen hatékony és megfelelő legyen. A helyi piacokon egységesített központi felépítéssel és ügykezeléssel gondoskodunk arról, hogy a lokális trendek és jogszabályok ismeretében járjunk el, miközben az európai partnerség méretét és hatékonyságát kínáljuk.

A kintlévőségkezelési folyamatok egyszerűsítése azt jelenti, hogy Ön rugalmasabb lehet. Egységes munkamódszerünk hozzájárul a hatékonyság, az átláthatóság és a kiszámíthatóság növeléséhez.

Mik az előnyök?

Piaci ismeretek és rálátás

Jelentős összegeket fektetünk be a hatékony és etikus követeléskezeléshez szükséges eszközökbe és képzésekbe. Piaci ismereteink közé tartoznak az egyedi eredménymutatók és az alkalmazott elemzések. Az Ön által üzemeltetett helyszíneken végzett, személyre szabott tevékenységekkel együtt ezt a rálátást és szakértelmet a pénzforgalom javítására, a forgótőke növelésére és a hitelezési veszteségek csökkentésére használjuk.

Központosított követeléskezelési szolgáltatás

Központosított követeléskezelés szolgáltatásunkkal Ön egyszerűsített áttekintést kap kintlévőségeinek kezeléséről. Nemzetközi áttekintést kap arról, hogyan teljesítenek követelései, és hol vannak a fő kihívások.

Rugalmasság

Az Intrum Hub követeléskezelési szolgáltatásának egyik legfontosabb előnye, hogy az Ön vállalkozása igényeivel párhuzamosan tud növekedni, és erőfeszítés nélkül több piacot is kiszolgálhat, ahogy Ön növekszik és további régiókra terjeszkedhet.

Ügyfélszolgálat

Etikusan és tisztességesen hajtjuk be az adósságokat, a magánszemélyekkel és a vállalkozásokkal együttműködve fizetési terveket alakítunk ki és magas színvonalon végezzük tevékenységünket minden joghatóságban. Szolgáltatásunk digitális, többnyelvű emlékeztetőket és eljárásokat kínál, helyi országos csapatok segítségével, amelyek a helyi jogszabályoknak megfelelően működnek. Tudjuk, hogy az Ön márkája, hírneve és ügyfelei fontosak az Ön számára. Biztos lehet benne, hogy ügyfelei biztos kezekben vannak.

Az Intrum központ szolgáltatásával hozzáférést kap a következőkhöz:

  • Egyetlen követeléskezelő partner az egész európai térségben;
  • Egyetlen felhasználói fiók, teljes rálátás az összes  információra és riportra;
  • Egyetlen kapcsolattartó egy dedikált nemzetközi ügyfélkapcsolati menedzser személyében;
  • Koherens munkamódszer, a helyi adaptációk kihasználásával és szükség esetén az Intrum országos csapatainak igénybevételével;
  •  Ügyfélközpontú megközelítés és a legmagasabb etikai követeléskezelési normák;
  • Központi megállapodás, amely minden kintlévőségkezelési igényre kiterjed.


Az eredmények elérésére való folyamatos összpontosítás mellett az Intrum gondoskodik arról, hogy együttműködésünk a mérőszámk és a monitoring révén tovább fejlődjön. Ez azt jelenti, hogy Ön proaktívan fejlesztheti kintlévőségkezelési stratégiáját.