Távközlés: fontos, hogy törődjünk az ügyfelekkel!
A távközlési ágazat egyedülálló kihívásokkal néz szembe, mivel csökkenteni kell az ügyfelek elvándorlását és kiváló ügyfélélményt kell nyújtani.
Érett iparágként a távközlési ágazatban nagyfokú konszolidáció zajlik. A kihívások azonban nagyok. Manapság az ügyfelek könnyen szolgáltatót válthatnak, és az árakra és az árrésekre folyamatos nyomás nehezedik.
Ezért a legfontosabb prioritás az ügyfelek elvándorlásának megakadályozása azáltal, hogy biztosítjuk az ügyfelek jó bánásmódját és elégedettségét.
Az Intrumnál gondoskodunk arról, hogy minden ügyféllel figyelmesen bánjunk, függetlenül a kapcsolatfelvétel módjától vagy a folyamat szakaszától. Az üzeneteket, csatornákat és intézkedéseket személyre szabjuk, így javítva mind az ügyfélélményt, mind a behajtási teljesítményt. A távközlési ágazat méreténél és súlyánál fogva ez valódi jelentőséggel bírhat.
Minél korábban vonják be a hitelkezelési partnert, annál nagyobb a lehetőség az ügyfélélmény javítására és az elvándorlás megelőzésére. Ezért kezeljük a számlázási és emlékeztető szolgáltatásokat számos távközlési ügyfelünk számára.
A távközlés egy rendkívül nemzetközi üzletág, nagy mennyiségű számlával, különböző pénznemekben és eltérő érettségű piacokon. A piac vezető szereplőjeként az Intrum ideális helyzetben van ahhoz, hogy támogassa az iparágat.